5 perc kávészünet

„Mindig feljebb teszem a lécet magamnak”

Interjú Miller Dáviddal

2020. május 22. - Barna Borbála

miller_david_fotoja.png

A március több okból is emlékezetes marad Miller Dávidnak: amellett, hogy ő is önkéntes karanténba vonult, csatlakozott az RTL Klub Reggeli csapatához, így a sorozat-, és filmszerepek után műsorvezetőként is debütálhatott. Az új szerep kihívásairól és az otthon töltött időről is beszélgettünk egy kicsit – 5 perc kávészünet Miller Dáviddal.

Sokakhoz hasonlóan ha teheted, te is otthon vagy - lassan két hónapja. Mi az, amire a bezártság rádöbbentett magaddal kapcsolatban?
Miller Dávid: Nagy revelációm nem volt, de ami megerősödött bennem (ezt egyébként mindig is tudtam), hogy borzasztóan szeretek itthon lenni. Amikor elmegyünk valahova (például bevásárolni), annak ellenére, hogy hetekig be voltunk zárva, várjuk, hogy mehessünk vissza haza, mert jó ott.

Van valami, amit megfogadtál erre a kicsit lelassult nyárra?
Miller Dávid: Szeretnék megírni pár dalt! És van még egy nagy vágyam: gyermekkoromban mindig rajongtam a horgászásért, de aztán valahogy sosem volt rá időm. Ezért most újra összeszerelkeztem, úgyhogy el fogok járni pecázni is! A mozgást is rendszeresíteni akarjuk, mindennap kellene csinálni valamit: elkezdtünk például biciklizni, és szemezgetünk a futással is!

miller_david_foto_3.png

Hajlamos vagy arra, hogy belesüllyedj a semmittevésbe, ha épp egy nyugodtabb időszakod van?
Miller Dávid: Na látod, erre most rádöbbentem! (nevet) Ameddig pörgés volt, és munka, addig borzasztóan el tudtam kényelmesedni. Ha éppen úgy jött ki a lépés, hogy volt három szabadnapom, akkor a fürdőszoba, az ágy és a kanapé között mozogtam, imádtam a semmittevést – és nem is zavartattam magam. Így viszont (a karanténban), hogy nincsen sok tennivalónk, nem igazán fordul elő, hogy csak ülünk itthon – mert most hiányzik, hogy aktívak legyünk.

Mesélj egy kicsit arról, hol töltöd önkéntesen a karantént! Például, mi az a tárgy, amit először meglátsz onnan, ahol épp ülsz?
Miller Dávid: Az első dolog, amire ránéztem, egy ruhatartó, amit szellemnek hívunk. Ragaszkodtam hozzá (azaz erősködtem), hogy vegyük meg, mert tökéletes lenne a téli ruhák tárolására. De sehol nem fér el, sehová sem passzol, úgyhogy hónapok óta a szerkény mellett áll - lassan kezdünk hozzászokni! (nevet)

miller_david_foto_1.png

Olvastam egy interjúdban, hogy maximalistának tartod magad (főleg a munkában). Hogy éled meg, hogy ezt az oldaladat most nem tudod igazán kiélni, és nem tudsz teljes erőbedobással hajtani a céljaidért?
Miller Dávid: Elkezdtem műsort vezetni az RTL Klub Reggeli című műsorában, ami egy teljesen új és ismeretlen terep az életemben – ez az, ami leköti a figyelmemet, hiszen be lettem dobva a mélyvízbe. De ez igazából egy áldás: nem titok, hogy a színészeknek (különösen a fiatalabb korosztálynak) nincs sok tartalékuk – így, ha ez nem lenne, lehet, hogy már elkezdenék aggódni. Viszont a heti egy adás lehetőséget ad arra, hogy bizonyítsak egy élő műsorban – ráadásul szuper a csapat.

Ahogy említetted, ez egy teljesen új szerep az életedben: Tudtál erre készülni, hogy természetesen mozogj ebben a közegben is, vagy csak beugrottál a mélyvízbe, és megpróbáltál úszni?
Miller Dávid: Azért nem egyszerű ez, mert a karrierem eddig során mindig fel kellett vennem magamra egy szerepet. Sőt, mindig voltak bennem korlátok és határok, hogy mennyit és mit osztok meg magamról, most pedig ezt teljesen le kellett vetkőznöm, és önmagamat kell adnom – de elképesztően élvezem és imádom a csapatot, remélem, idővel egyre elégedettebbek lesznek velem!

Vissza szoktad nézni magad?
Miller Dávid: Megmondom őszintén, ez még a sorozatok kapcsán is hatalmas feladat nekem… (nevet) A párom fel szokta venni az adásokat, amikor hazaérkezem, akkor meg szoktuk őket nézni együtt, beszélünk róla, elemezzük. És persze előtte is foglalkozom vele: átolvasom a témákat, amiket kijelölök, megnézem a háttéranyagokat - nekem ez ad biztonságérzetet, ha készülök rá!

miller_david_foto_2.png

Mik azok a témák, amikre a leggyakrabban lecsapsz?
Miller Dávid: Vagy azokat szoktam kijelölni, amik nagyon közel állnak hozzám (színház, film, sorozat, zene), vagy azokat, amik teljesen kívül esnek az érdeklődési körömön – hiszen muszáj ezeket is gyakorolnom. Az első adásom hihetetlenül megható volt: szándékosan csak olyan vendégeket hívtak meg, akikkel már dolgoztam együtt, hogy komfortosan érezzem magam, és pozitív érzésekkel távozzak utána. Ritkán tapasztalok ilyen mértékű odafigyelést, és kedvességet az emberektől!

Hogy érzed, fel tudtad már venni a beszélgetés irányítójának a szerepét?
Miller Dávid: Ezt még gyakorolnom kell, mivel élő adásról van szó: egyelőre még nem mindig tudom, hogyan tudok udvariasan, mégis határozottan lezárni egy beszélgetést. Ezeket a praktikákat próbálom ellesni a többiektől, mindenkitől rengeteget tanultam eddig! Bár a csapat mindenben támogat, én vagyok az utolsó mérce: mindig feljebb teszem a lécet magamnak, adásról adásra!

Az RTL Klub új sorozatában, a Mellékhatásban is feltűntél…
Miller Dávid: Ez úgy jött, hogy a rendező, Kovács Dániel Richárd még két évvel ezelőtt mutatott nekem képeket, amikor leforgatták a pilot részt – annyira színvonalas volt, és annyira más, mint többi magyar sorozat, amit eddig láttam, hogy akkor félig viccesen azt mondtam, én ebben benne szeretnék lenni, mindegy, hogyan - ő pedig igent mondott rá! Később el is hívott egy castingra, és talált nekem egy szerepet: borzasztóan örülök, hogy a részese lehetettem!

Melyik áll közelebb a szívedhez: a forgatások, vagy a műsorvezetés?
Miller Dávid: Egyelőre azt érzem, hogy nem fog eljönni az a pillanat, hogy ne gyermeki örömmel várjam, ha forgatásra mehetek – bármennyire gyilkos is tud lenni néha a beosztás. Az, hogy egy-egy ilyen projekt részese lehetek, mindig is előkelő helyet fog elfoglalni a szívemben., mindegyik értékes lecke volt. Viszont ez jelenleg szünetel az életemben – a műsorvezetés az, ami frissen tart.

Nyitókép: RTL Klub

A bejegyzés trackback címe:

https://5perckaveszunet.blog.hu/api/trackback/id/tr7015713060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása